KLASSRESA

Ska på klassresa eller nått till Danmark imorgon :)
Eller alla 9:or ska med.
Har varit lite strulit med vart alla ska sova, men hoppas det blir bra och löser sig när vi är där.
Vi ska gå på ett tivoli, åka båt och se ¨sevärdigheter¨ sen fick man göra lite annat med.
Får hoppas på det bästa att det blir roligt. Hoppas även på fint väder!
Tråkit om det skulle regna hela tiden.
Men nu måste jag gå och packa, har inte gjort det än "/ Måste även göra lite pastasallad som jag ska ta med mig och äta.
Vi åker klockan åtta från gamleby imorn.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag saknar dej med (tror jag :0xd) nee men seriöst, vi pratar å ses aldrig, allt suger

pusshej

2009-05-19 @ 11:11:57
URL: http://josefiiinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0