Skola

Mikaela och jag sov hos Josefin inne i stan igår, och så råkade vi missa bussen imorse så vi kom en  timme senare till skolan :) Och det gjorde ju inte så mkt!
Medans vi väntade på 20 över 9 bussen följde vi med Josse till gymnasiet, längtar tills jag börjar där asså. Mickis och jag gick typ 10 i 9 till busshållsplatsen vid sjukhuset, hade inte så mkt att göra så vi tog en liten omväg (a)
När vi kom till skolan är det klart att .... står utanför, men det gjorde faktiskt ingentin, det känns inte så där konstigt längre när jag ser han, jag bryr mig faktiskt inte längre. Det är nog ett tecken på att jag har kommit över dig! hah! :D Nu blev jag glad ;) Men kan dock inte sluta tänka på en annan :S :P
Efter skolan åkte jag hem med bussen och satte mig vid datorn, så ja tror att jag måste gå och äta nu, tiden går så fort framför datorn!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sb-.-

palla att ni titta på hans hus, fy fan asså vilket liv ni har!

2009-04-22 @ 22:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0