Lördag

Åkte till min pappa och hälsade på.
Tog moppen upp till pappa efter 11 för att plocka ur alla saker i mitt rum där. Dom ska lägga nytt golv på hela nerevåningen så nu blir det att bo i husvagn när man kommer dit :S
Men iallafall så blev inte stämmningen så bra efter att jag bara varit där i typ 10 minuter :/ Stackars Mia som kom hem där efter.
Men det löste sig iallafall :)
Efter 16.00 åkte dom till T & T:s fest, så då blev jag ensam...duschade och hade typ ett litet hemma spa. Det är nog det bästa jag vet :) Lyxa till det lite och bli riktigt go och fin ;d
Men nu är jag hemma hos mamma igen. Pernilla och jag är ensamna ikväll, hon är ute och rider nu men kommer väl hem snart. Och då blir det väl att äta någonting gått och titta på nån bra film eller nått sånt :)
Skulle ju egentligen velat göra lite annat en sån här fin lördag kväll...men men det får bli nästa helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0