Hos pappa

Har varit hos pappa hela helgen.
I fredags var jag barnvakt åt Alice, Emma och Lucas medans alla andra var och bastade, tjänade ju lite pengar ;) Men det var mysigt för dom barnen är så goa :*
På lördagen tog jag det bara lungt, hade feber igen. Har fått det två gånger på jätte kort tid och det känns lite jobbigt :/ 
Men senare på kvällen hade vi lite myskväll med familjen o kollade på tv och åt lite gott.
När jag hade gått och lagt mig ringde Josefin till min mobil och började prata om massa skit ;) Men det är ju alltid trevligt när någon ringer till mig :) Så tack för det Josse fast ja inte kommer ihåg vad du snacka om, hon va lite påverkad om ja säger så ;P
På söndagen runt klockan två åkte jag hem till mamma igen för att möblera om mitt rum. Har fått en ny soffa :D
Det blev fint enligt mig iaf!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahah, jag var inte ett dugg påverkad xd

pussi

2009-04-20 @ 19:53:34
URL: http://josefiiinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0