Gårdshus

Åkte till skolan som vanligt med bussen igår och hade sedan arbetspass...och massa andra tråkiga lektioner.
Skämde ut mig också, eller ja vet egentligen inte om jag gjorde de, ja va mest tyst och det var det som blev så pinsamt!
Ja iaf, åkte in till stan efter skolan va typ bara hemma och vände.
Förra tisdagen va jag med pappa och tittade på ett gårdshus, det var jätte fint så mamma och jag åkte in igår och tittade på det igen! Så nu har vi skrivit papper och bestämmt lite, så fom i början av augusti är det mitt :)
Får dock inte ha det på sommarloven eftersom dom ville ha det själva då :S
Och ni som kommer hem till mig får inte röka innomhus och måste plocka upp fimparna efter er. Det var typ det enda kravet, och det ska nog gå bra ;)

Kommentarer
Postat av: Moa

fiiint:D Jag kommer och hälsar på, och så får du hälsa på mig och jossan också;)

:*

2009-04-22 @ 21:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0