Första skoldagen efter lovet

Ja, nu har skolan börjat igen.
Skönt att det bara är åtta veckor kvar!

Jag blir så trött på mig själv när jag bara inbillar mig massa saker, för det kan ju inte vara så, eller är det så? Nej det är inte ens möjligt. Ibland vet ja inte vad jag tänker med. Fast det är jobbigt att möta dig nu, jag såg att du kollade på mig men det betyder ju ingenting.. Antingen har ja så dåligt självförtroende ibland, att ja inte tror något är möjligt och inget kan vara så som jag tänker, men ibland undrar jag, tänk om det faktiskt är så att jag har rätt hela tiden men bara går runt och försöker inbilla mig själv att jag har fel..
Vad ska jag göra?
Det hjälper inte att sova på saken för det har ja redan prövat minst 1000 gånger.
Det är väl bäst att ja lägger ner allt ihop, börjar tänka på annat, kanske till och med börja fokucera på skolarbetet :P
Får försöka med det!

Kommentarer
Postat av: Moa

Jossan va inte så påverkad? xD



måste se hur ditt rum ser ut nån dag också!:D

2009-04-20 @ 20:31:10
Postat av: Jossan

Sluta poppe däckarN xd

becca vad äre du menar? ^^

2009-04-21 @ 13:19:00
URL: http://josefiiinj.blogg.se/
Postat av: Moa

Äre han som jag sagt hela dagen kanske?;)

2009-04-21 @ 15:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0